Najgoretsze wstawki


Autor: kieliszek
Data: 23 Luty 2009
Kategoria: GRY » Gry na konsole » Xbox
0

DOWNLOAD BEZ LIMITU!

Street Fighter IV (X360)

Street Fighter IV (X360)
Capcom ( producent )
Capcom ( wydawca )
CD Projekt ( dystrybutor PL )
zręcznościowe ( walki
Sporty walki
Allegro.pl - Sprawdź jak niskie są nasze ceny!
www.allegro.pl
)

17 lutego 2009 ( światowa data premiery )
20 lutego 2009 ( data wydania w Polsce )
20 lutego 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)
17 lutego 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)

tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: Internet / wspólny ekran
liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: 12+
wykorzystuje: Xbox Live
Street Fighter IV to kolejna odsłona tworzonej przez Capcom serii, która zdefiniowała gatunek dwuwymiarowych bijatyk. Pierwsza jej odsłona ukazała się przeszło dwadzieścia lat temu - w 1987 roku, i zyskała sporą popularność. Jednak największy sukces odniosła wydana pięć lat później druga część będąca w tamtych czasach grą bardzo innowacyjną. To właśnie w Street Fighter II po raz pierwszy mieliśmy możliwość stoczenia pojedynku multiplayer - jeden na jednego. O ogromnej popularności SFII najlepiej może świadczyć fakt, iż sprzedał się w ponad 6,3 milionach egzemplarzy, nic więc dziwnego, że firma Capcom potraktowała go jako bazę do opisywanego Street Fighter IV.

Akcja gry osadzona została pomiędzy drugą a trzecią częścią cyklu. Do naszej dyspozycji oddanych zostało 17 postaci, do których oprócz starych znajomych, występujących w poprzednich edycjach (Ryu, Chun-Li, Ken, Guile, Blanka, E. Honda, Zangief, Dhalsim, Balrog, Vega, Sagat, M. Bison), dołączyło także aż pięciu nowych bohaterów - tajna agentka Crimson Viper wykorzystująca w walce liczne dobrodziejstwa techniki
, zapaśnik lucha libre El Fuerte, francuski żołnierz Abel preferujący walki w stylu
MMA, otyły rywal Kena – Rufus oraz nowy główny boss - Seth.

Jeżeli zaś chodzi o sposób prowadzenia rozgrywki, to Street Fighter IV powrócił w swych założeniach do korzeni. Tak, więc pomimo trójwymiarowych postaci i środowiska, walki jak dawniej toczone są w konwencji 2D. Twórcy zdecydowali się usunąć obecną w Street Fighter III możliwość parowania ataków przeciwników. W zamian za to wprowadzili tak zwany revenge system - podczas blokowania (które nie jest możliwe, gdy nasza postać znajduje się w powietrzu) lub przyjmowania ciosów ładuje się specjalny, podzielony na cztery części pasek. Zgromadzoną w ten sposób energię możemy wykorzystać do przygotowania naprawdę potężnych combosów.

Ponadto, każdy wojownik ma możliwość wykonania pojedynczego, znacznie silniejszego ataku specjalnego. Jednak ma on pewną wadę - jego „naładowanie” zajmuje tyle samo czasu, co dwie zwykłe akcje przeciwnika.

Jak zwykle w tego typu grach najwięcej emocji dostarczyć mogą pojedynki z żywym przeciwnikiem, które w Street Fighter IV możemy toczyć również za pośrednictwem Internetu.

Oprawa graficzna została wykonana przy użyciu technologii cel-shading, dzięki czemu posiada typowy dla serii, komiksowy charakter. Modele postaci i areny wyraźnie wzorowane były na tych znanych z pierwszych części Ulicznego Wojownika.
Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!
Informacja
Użytkownicy z rangą Gość nie mogą dodawać komentarzy.