Menu

Download

Dziś nas odwiedzili:
Archiwum:
Grudzień 2016 (673)
Listopad 2016 (2434)
Październik 2016 (1961)
Wrzesień 2016 (1857)
Sierpień 2016 (2521)
Lipiec 2016 (2605)


Pokaż wszystkie tagi:
Wejścia na Vorek.pl z:
{referer}



NABÓR NA STANOWISKO


MODERATOR        UPLOADER





Muscle Car 3 (2003)

Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 128 MB RAM, akcelerator 3D, Windows 98/ME/2000/XP

Miłośnicy gier samochodowych stanowią grupę dość prężną i dobrze zorientowaną w nowościach rynkowych. Zawsze wiedzą, co w trawie piszczy, gdzie czai się jakiś ciekawy tytuł i dlaczego taki Grand Prix Evolution pojawił się od razu na cover CD jednego z polskich magazynów. Jednak tytuł zapowiadanej właśnie gry z pewnością ich zaskoczył. Poprzednie dwie części gry Muscle Car - wydane na zachodzie przez Global Star Software (patrz Airlines 2 i Search And Rescue 3) - jakimś dziwnym cudem ominęły polskie giełdy i stadiony, nie wspominając o sklepach. Podobny los raczej nie stanie się udziałem Muscle Car 3. Program, choć może nie wybitny, już na pierwszy rzut oka posiada kilka cech, które wyróżniają go spośród masy przeciętnych samochodówek zalewających rynek w ostatnich miesiącach szerokim na milę strumieniem.

Pierwszą i dość ważną zaletą gry jest jej grafika. Na obrazkach wygląda ona dość przeciętnie, lecz osoby, które zetknęły się z Muscle Car 3 na targach E3 podkreślają, że ma ona swój klimat i może się podobać. Wszystko za sprawą zastosowanego engine'u - jest nim sławne Renderware, wykorzystane m.in. w Tony Hawk's Pro Skater 3 i Grand Theft Auto 3. Zapewni ono (według słów autorów) bogate w detale otoczenie, plastyczny wygląd pojazdów i świetnie oddane kolizje, mające rzeczywisty wpływ na kondycję samochodu. Oczywiście sam Renderware nie jest gwarantem wysokiej jakości. Wystarczy bowiem przypomnieć sobie polskie Skoki Narciarskie 2003, by dojść do wniosku, iż liczą się przede wszystkim umiejętności grafików i perfekcyjna znajomość środowiska programistycznego. Twórcy Muscle Car 3 twierdzą, że ją posiadają. Cóż, Global Star Software wydało wcześniej Search And Rescue 4: Coastal Heroes na tymże silniku, więc...

Istnieje szansa, że to prawda.

W Muscle Car 3 pojawią się klasyczne amerykańskie czterokołowce - szerokie, palące 20 litrów na setkę potwory, składające się z blisko 1500 wieloboków każdy. Są wśród nich seryjnie produkowane osobówki, oczywiście z odpowiednio podrasowanym silnikiem, lecz także wozy sportowe oraz rajdowe. Łącznie pojazdów przygotowano 26 sztuk, co więcej, pojawi się opcja tuningowania. A kierowca, czyli główny bohater? Cóż, ten element programu wydaje mi się aż do bólu standardowy. Koleś, w którego rolę wciela się gracz, jest młody, szalony i chce zostać mistrzem. W chwili obecnej jeździ w amatorskich wyścigach i nasza w tym głowa, by przebił się do zawodowych elit. Szkoda, bo podobny scenariusz ma zdecydowana większość rajdówek, podczas gdy po premierze TOCA Race Driver należałoby spodziewać się ciutkę więcej.

Autorzy gry obiecują cztery tryby jazdy - Renagade, Best Time, Dare i Career. Do tego dojdzie możliwość wskoczenia do policyjnego samochodu i dorwania drani, którzy łamią przepisy drogowe. Programiści twierdzą jednocześnie, że w Muscle Car 3 pojawi się 36 tras rozrzuconych po całym świecie. Gracze zwiedzą więc Rzym, Chicago i Bangkok, zobaczą zmieniające się warunki pogodowe oraz różne pory dnia. Sama gra zawędruje na półki sklepowe wczesną jesienią.


Muscle Car 3 (2003)
Muscle Car 3 (2003)


Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!





Podziel się !

Delicious'da Share  Share on Facebook  Friendfeed Share  Google Shared  StubmleUpon'da Share  Digg'de Share  Netvibes'de Share  Reddit'de Share RSS Feeds Subscribe!

Powrót
Przeglądasz witrynę jako gość.
Dlatego zachęcamy do rejestracji lub do zalogowania się.

Informacja
Użytkownicy z rangą Gość nie mogą dodawać komentarzy.