Menu

Download

Dziś nas odwiedzili:
vasiwasyl, monsun65, ymeks, anita13, kodotorrva, szukisek, mart73, zachod25, tirak67, antczaki, pentor, majag88, bwojtas33, marekdudi, rw57, macyp, marcin_marcin, maniek2203, maruda3773, prularis, king185, xxvxx5, mamata, pit.7777, omega1204, jacaalvaro, JurekO, jacekgmk, kacper2008, janek12, schmeichel27, snayper, Mlody12478, Max Killer, jaco013, mach12, puedros57, KECAJ_18, nonez, Grav1ty, romanirena, -julius-, robek4, wama59, Mussstaaang, panradzio, paul zawadzki, biggreg, adamusasior122, pika01, Donaj, mahone78, grzes997, hiphop28, mardra1, johnyb70, przymi, podol76, jakstan, wasyl75, masterp, maciej1900, GregorRox, ulaghost, Thalia1, rodzynek1983, wojtas1000, piterd14, bronek65, fox57, slay25, Markus44, slapot78, bastion4, gerard, kkk244240, bardini, marcindziki1, skyluk, vampire69, Liar, janek1888, swen7, Feniks101, bollos, pysiu_m, bogdanbig, Auto-Lux, worlok11, jarro40, soko-p, MIREK11111, danix20, pitereku, Lorenz, symoni2008, Sdrov, keczo, miodowe, smoksmok31, Majki, sproket1, MISIU11, huano877, lonej1, abaabaaba, Kwiatek2009, jedrek00711, keram, eree, misek1, sir daro 24, agary35, zibi19979, gargamel_50, brovarek123, arkadiusz271, draco, carabose, lukasz666666, genium68, dejw, agnuszka, pirek, Prospector00, thomas.1979, jeno10, narkusdwa, figo73, kurosumi, bowe1969, andy08, Ambasadoor70, edmund54, magdajawor1, igi2, mlody2205, yonk, wytaczarz44, tomaszlegion, GunHead, artfrst, pychu007, solgerx, wlodek66, levy52, karbor83, Taktyk91, matey777, Raf.36, amfetaminka, marian1999, mart1nof, kajtek42, areczek971, porwichp, Painkiller212, laewa, ciołek12, tomaszo1948, stanley_pl, biznesmen66, cichyd1, darunia27, Fedor11, miro72, eneasz, geniusloci, marek6408, glut1510, niguel, Bodzio57, darekbus, foch5r, ralf1976, jpwko, ravler89, Mazip007, jurekaw, jerry1013, rumak83, andino, ango, kudek01, wfman, lukasz10051, tadeuszo7, tomek i ania, werona1, drls1989, Optimus22, aga2.05, lucky170, misiu1185, 3366, secundus, FALKON69, papay100, topikos, jcl, priv, lauratcv, grochu777, buruburu, weronis, qczi, waclaw, mariant, baraxx, mondia, mobil199, gasior932, MARIULA500, krepel, weenzer, adam101102, buba48, Sarima, czesiek1964, gbur17, bazumi20, ARTUROSE, Andi-diesel, Krakus51, ryszardos69, mam321, Finder, BoloLVII, akak1, intermilano, adox80, lorak56, rutkowski20, czesie_k, kamelot2012, wotar, Manias01, osa31, aspekt2004, krys49, crownart, Uszka2001, skarabeusz, bylik71, MechoTV, darekgl1968, daro30, Zelwik, tedxvs, splittt, zpcytadela, buku54, drenn1, Kamirllo105, angelo1969, Sypi, ASTERGO, zibim, jupkeennss, spoli, RUFO, serrafus, robaczio9, wojtasg, sznurowski, kat666, jano666, jinks13, Lukas8, pepik11, mariusz242, lipenjusz, chemik638, jusia266, gento, machoney1920, lukaszek17, celin, xard2906, pestka210, Matthew67, Ashigari, andjey, iruss3, Cirrus, alex, EdiMar, aj 1971, Bartekn90, jojogurt, Samuel Buddy, P.P.P., mpawel71, lopez138, Abdul_wisimulacha, Aydamusek, wielgi24, Vanisz, mp3de, slawol666, lepper, rudagemba, Seba1984r, virginiaa, andwnu, WeilandT, jarek861029, Trytonik, EFBOT, jarecki500, Svilesis

Archiwum:
Grudzień 2016 (672)
Listopad 2016 (2434)
Październik 2016 (1961)
Wrzesień 2016 (1857)
Sierpień 2016 (2521)
Lipiec 2016 (2605)


Pokaż wszystkie tagi:
Wejścia na Vorek.pl z:
{referer}



NABÓR NA STANOWISKO


MODERATOR        UPLOADER



Fizyka dla programistów gier - David M. Bourg [PL]/SIZU

Fizyka dla programistów gier - David M. Bourg [PL]/SIZU


Opis

Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w spoczynku. "Fizyka dla programistów gier" ma być punktem startowym dla osób zainteresowanych zapewnieniem tworzonym grom realistycznego działania opartego na stosowaniu zasad fizyki.

Część pierwsza to przegląd podstawowych koncepcji mechaniki łącznie z pewnymi aspektami i problemami dynamiki ciał sztywnych, w tym kinematyki, sił i kinetyki. W części drugiej te koncepcje zostaną zastosowane do wybranych zagadnień świata rzeczywistego, np. lotu pocisków i samolotów oraz ruchu łodzi i samochodów. Część trzecia wprowadza symulacje w czasie rzeczywistym i pokazuje ich zastosowanie w grach komputerowych. Oto kilka elementów gier w których realizm znacznie wzrasta po zastosowaniu prawa fizyki:
+ trajektorie rakiet i pocisków, włączając w to efekt zużywania paliwa,
+ zderzenia obiektów, na przykład kul bilardowych,
+ stabilność samochodów na ostrych zakrętach podczas wyścigów,
+ dynamika łodzi i innych pojazdów pływających,
+ tor lotu piłki baseballowej po uderzeniu kijem,
+ charakterystyki lotu samolotów,
+ tor lotu karty do gry wrzucanej do kapelusza.

"Fizyka dla programistów gier" nie jest przeznaczona dla ekspertów w dziedzinie fizyki, jednakże autor założył podstawową znajomość tej dziedziny na poziomie szkoły średniej. Potrzebna będzie także znajomość trygonometrii, rachunku wektorowego i macierzowego (informacje na ten temat zostały zawarte w dodatkach na końcu książki). Lektura książki wymaga także podstawowej znajomości klasycznego rachunku różniczkowego i całkowego.


Download:

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany, jeżeli nie masz konta zarejestruj się!





Podziel się !

Delicious'da Share  Share on Facebook  Friendfeed Share  Google Shared  StubmleUpon'da Share  Digg'de Share  Netvibes'de Share  Reddit'de Share RSS Feeds Subscribe!

Powrót
Przeglądasz witrynę jako gość.
Dlatego zachęcamy do rejestracji lub do zalogowania się.

Informacja
Użytkownicy z rangą Gość nie mogą dodawać komentarzy.